Thursday, September 9, 2010

[.busy.]

maaf la... mak aku suruh aku pergi uganda sepanjang dua minggu ni... nengok projek ternak kambing dengan kura2... pastu bagi motivasi sikit kat kaum2 ibu kat sana sempena hari kanak2 sedunia... jadi aku akan busy dengan kajian kambing dan kura2 aku tu... jangan risau, nanti balik aku akan bawa 1 formula untuk memelihara spesies binatang yang dah hampir pupus time raya ni... aku sendiri tak berapa nak pasti keadaan dekat sana... ada wifi tak kat kandang kambing tu... kompem2 broadband digi aku takleh pakai!!! jadi doakan saya selamat hendaknya... jangan kenang daku dalam doamu... terima kasih...

dikesempatan ni aku menundukkan diri mengucapkan selamat hari raya... maaf zahir dan batin... semoga syawal ini membawa 1001 sinar kebahagiaan dan ketakwaan... INSYAALLAH...



No comments:

Post a Comment