Saturday, October 16, 2010

[.i really need you now.]

tepat jam 9.25 malam bersamaan 16 oktober 2010... aku dapat panggilan dari mr. abah... dah lama aku tak talk personally dengan mr. abah... which i didn't expect at all... siyes tak sangka... semalam aku call mrs. emak... citer semua benda yang terkumpul selama ini... hari tu balik tak sempat langsung... mrs. emak busy sangat2... aku pon balik kejap sangat.... the same thing goes to mr. abah... aku sempat berbual-bual gitu jelah... so, aku balik macam tak balik...

siyesly, aku rasa down gila semalam... news yang aku dapat semalam betul2 wat aku jadi miserable... tapi nak cover punya pasal... terpaksa la jadi plastik kejap... buat2 happy... walaupun dalam hati hanya Allah yang tahu... ape benda news tu? let me keep it as a secret... biarlah... tu semua pon salah aku... i should be blamed... tu aku sedar... cukup sedar... bercakap dengan mrs. emak semalam, at least jauh di sudut hati aku... aku rasa sikit lega than before... mrs. emak betul2 bagi aku semangat which i dont think i have that... dah punah segala semangat aku sebelum ni... kadang2 aku fikir... kenapa aku masuk ipba... kenapa aku sanggup tolak segala offer... bukan aku tak dapat... tapi masa tu aku dah ingat nak jadi cikgu je... nak tunaikan harapan mr. abah dan mrs. emak...

call daripada mr. abah tadi really helps me... setelah segala yang terjadi... memang itu yang aku harapakan... in fact, tu yang aku mahukan... air mata lak memang tak leh nak control... sejak akhir2 ni tak tau la kenapa... mr. hati ni midah sangat nak sensitip... macam dah tak kuat dah nak terus hidup... tapi, walau apepon jadik... family tetap ada di sisi aku... kuatkan semangat aku... bagi moral support... aku sangat appreciate... thanks mr. abah...



No comments:

Post a Comment