Sunday, October 3, 2010

[.what do you think uh?.]

selamat malam dan salam sejahtera... aku bukan nak melaporkan berita apatah lagi untuk merapu meraban... entry kali ni aku nak memupuk keinsafan dalam kalangan para blogger... boleh? sungguh takde kena mengena...

2 hari lepas aku keluar ke amcorp mall dengan abang wan... tunaikan janji nak belanja brader tu punya birthday... tak aci langsung... minta budak kecil belanja... payah ada member cam beliau... namun hati perlu dituluskan ikhlaskan... mood hari raya yang tak pernah pudar... nak dijadikan cerita, abang wan sibuk nak pergi beli apebenda alah tu.... aku pon tak taw... singgah la guardian... dah dapat ape dia nak kite orang terus pergi level 3 cari makanan... sekali kat eskalator ni adalah  1 brader ni jalan macam kena kejar en. hanjeng... suka suki beliau langgar ibu mengandung... tak berbudi bahasa betol! monolog dalaman je la masa tu... kang sound tak pasal kena kelar... ada sanggup?

pastu masa last eskalator tuh tetiba ada auntie ni turun... kira cam berselisih lah... muka dia very innocent... kalau ada earthquake mase tu... kompem dia tak sedar... entah camne dia nak keluarkan something dari handbag beliau....

PAP!!!!

jatuh wang hengget malaysia 50! yang tak bole blahnye... she didn't notice at all... gile bapak murah hati auntie ni... dan part yang paling tragis sekali adalah brader yang tadinye jalan macam tak cukup tanah tetiba berhenti pungut duit tuh!!! what the hell r u doing bitch!!! itu dah consider mencuri! jenyayah berat dan boleh dikenakan tindakan undang2 di bawah seksyen 13 kanun keseksaan yang paling terseksa di alam semesta neh! kalah honey starz! gamapang tol brader tuh! boleh je nak pulang kan balik... bukan auntie tuh berlari pecut... berdasarkan pemerhatian aku... kelajuan auntie tuh berjalan sangat mengecewakan... acceleration dia seperti tidak berubah... adakah pergerkan auntie tu statik? mari kita tanya cikgu fizik... hanya mereka mampu mengubah teori ngarut aku neh!

pastu brader tadi perasaan aku nampak action dia... yang hanya beliau lakukan adalah tersenyum dan tersengih! kalaulah kat Malaysia ada eskalator yang boleh tekan suis turun naik dalam masa yang sama... dah lama aku turun libas guna wedges mek meeerool...

moralnya adalah: jangan mencurik! berdosalah weyh!!!


No comments:

Post a Comment