Thursday, August 5, 2010

[.a$$ignment.]

aku bukan nak cerita pasal cerita lawak jenaka apatah lagi cerita2 dongeng dahulu kala... yang aku nak dok pot pet kali ni ialah pasal A.S.S.I.G.N.M.E.N.T... perasaan aku sekarang cam nak lompat2 sambil tepuk tangan sebab gumbira!!! biarlah kak tijah nak cakap aku gila... aku dah tak kesah dah... aku memang happy, dulik ape aku... kalau bole aku nak panjat klcc pastu terjun... dapat 3-4 kali puas agaknya ea... asalkan perasaan aku dapat digambarkan... urmmm... cam haram la... siyes aku cam tak caya je dah ada assignment... baru rasa nak enjoy dulu... 

adoyai... mr. assignment nape la ko datang dala sejarah hidup aku... apa yang pasti rutin hidup aku akan kembali cam sem-sem dulu... tidur + makan + mandi aku adalah dengan assignment... bunyi macam siyes tol kan... cam parah sangat aku ni dah... tapi hakikatnya memang parah!!! aku bole tahan lagi la kalau setakat suruh benda2 berbentuk amali ni... tapi masalahnya puan2...menulis esei! adakah kerja2 seperti itu yang menjadi idaman masyarakat di luar sana... ayuh katakan... saya mewakili kesatuan pelajar2 bermasalah malas... sekeras-kerasnya membantah assignment berbentuk esei... kalau setakat esei pengalaman ke pasar malam ke... haiwan kesayangan saya ke... tak pun laporan ke zoo negara tu aku tak de hal la sangat... cam garu kaki je aku buat... ni tak... nak suruh aku berkampung kat library tu cari bahan kaedahnya... dan paling best the essay must be 1 500 above... waa.... lagilah aku suka...

sekarang ni dah ada 5 assignment...dan kesemuanya ESEI! oh tidak.... sungguh aku tidak sanggup... adoiyai, baru ingat nak berpuasa dan beraya dengan bahagia... tapi tinggal angan2 sahajalah...nak lepas foundation punya pasal... aku sanggup... biorlah tak tidur malam (ok aku tipu) janji aku lepas naik ijazah... wahai mr. masa... tolonglah berlalu dengan pantas... aku nak cepat masuk degree... tolong ye... nanti aku belanja abc kat ali cafe... orait???


ok... sayang mr. masa...

No comments:

Post a Comment