Sunday, August 8, 2010

[.family.]

sungguh memekak mr. ayam ni... kacau waktu tidur aku betul la... nape la kau berkokok??? bawa2 la lagu dendang perantau ke dah nak dekat raya ni (pose pon belom!)... lagu tinggal kenangan ke... sixth sense pon kira orait la... semangat sikit aku nak bangun... huh... cam haram! dengan penuh kemalasan aku pon turunkan selimut, capai phone... ek eleh... baru pukul 10 pagi... pehal la awal sangat ayam berkokok kat kl ni??? culture shock aku dibuatnya... cam omputih tu...

kejap.... bila masa pulak kat ipba ada ayam... kompem aku mimpi!!! camne ayam tu datang dalam mimpi aku... siot tol... siap berkokok lagi dia... sesuka hati je... baru nak nikmati ahad yang mendung ni... kalau dah nak raya memang rendang ko aku buat!!! cam haram....

hari ni aku bangun2 je on laptop... 1 benda je aku fikir... ASSIGNMENT AGAMA!!! aku dah siap dalam 80% la... still ada 20% yang bersamaan dengan kemalasan tahap dewa aku... mau tak mau aku kena siapkan... tiba2 je aku punya medulla oblongata aku tak berfungsi! pituitary gland aku tidak mampu mengawal rembesan hormon dengan sepatutnya! oh tidak aku mengalami satu sindrom yang nama saintifiknya BLURRRRR!!! adoyai..... sumpah aku tak idea nak tulis ape... dok melanggu almost 15 minutes barula jari2 ni terasa nak menaip... masyukkkkkkkk... idea datang.... akhirnya... sistem pernafasan aku pulih seperti sedia kala... minumlah gaviscon... melegakan ulu hati...

cam takde kena mengena je.... abaikan!

ok... assignment agama settle... huh... lega.... pasni nak wat draft ldv la... malasnya nak perah otak... so kita citer pasal benda lain lak... kisah aku dan kawan2... ada macam geng upin dan ipin tak... kita kasi tukarlah... geng jaazli ahmad (burok bebenor bunyiknya)... ape orang kata tu pejam celik-pejam celik.... dah setahun aku kat ipba... dah nak final pon foundation... pikir2... banyak dah kenangan kat sini... suka duka... sedih tawa... (touching giler!)... sila pastikan sekotak tisu tesco tersedia di sebelah anda... bagi menghindari banjir kilat... pesanan ikhlas oleh penaja...

depa dah macam family aku dah... so... cam berat je nak cakap... tapi aku kena gak cakap... bagi semua tau... aku dok sayang korang... sayang gila... koranglah family aku kat ipba... satu je doa aku... biaq friendship kita sampai ke akhirat sana... insyaALLAH...







classmates, TESL FP3.5...




sekian...

2 comments:

  1. im so sorry....
    i dun have ur pic la syg....
    nnt i try rembat then upload....
    ok???

    ReplyDelete