Saturday, August 14, 2010

.[puasa].

udara kat luar still mendung2 cerah... tak berape nak panas... angin pon cam malu2 kucing je nak bertiup... orang kata ape tu... sepoi2 bahasa je... pendek kata cuaca macam ni la paling digemari aku... kalau dok melingkar atas katil, sambil tutup mata... pastu siap layan majalah playboy mangga memang masyuuuukkk (ada lagi ke majalah tu?)...

sedar tak sedar dah 4 ramadhan dah hari... lain betul rasa tahun ni... dia punya rasa tak macam yang sebelum2 ni... maybe ALLAH dah buka hati aku sikit2 kot... bunyik aku macam dah terpesong bebenor gamaknya... tapi siyes... aku rasa lain kot... excited nak celebrate raya... cam budak2 lak... dulik ar... aku nak sambut raya! sekarang ni tengah menghitung hari nak balik kulai (mood excited aku meningkat ke 90'c!)... sok plan dengan hana dan fara nak beli tiket... kalau dah habis memang aku pakat tumpang lori buah ar! aku tak kira... janji aku balik raya... almost 2 months kot aku tak balik... itu sume atas beberapa faktor yang tak dielakkan... tipu la kalau aku tak de plan nak balik in between... bila aku call mrs emak untuk mengajukan usul balik ke kampung, pasti akan disambut oleh gelak tawa beliau...

"tak payah la... berapa hari je lagi tinggal..."

itulah antara bait2 kata beliau yang menikam pembuluh dara darah aku... dia punya 'beberapa hari' tu macam lagi 2-3 hari je bunyiknya... kompem ni kes tak nak support duit tambang aku... ni sume salah kakak aku la!!! pasal wedding ko mrs. emak potong elaun pama aku... siot tol...

berbalik tajuk entry aku pasal puasa... tetiba je aku lupa apa aku nak tulis... cam haram... sekarang dah 5.42pm... aku nak pi get ready buka puasa dengan mr. vosovic... 
(mamat ni dah lama nak masuk dalam blog aku... kesian punya pasal... 
aku kasi satu muka kau!!!)


kang bising brader tu aku lambat... nanti kalau memory aku dah pulih aku tulis balik...

1 comment: